onsdag 2 november 2011

2 veckor o 4 dagar



Vi övar och övar! Vingligt är det, men framåt går det. Idag är de nästan är på väg ut ur valphagen. (Jag har tagit bort väggarna för att lättare kunna filma). Man ser att de upptäckt varandra, biter o slickar. De orkar hålla igång ungefär den tid jag filmar klippen, sen måste de ta en tupplur. I eftermiddag har Siri tillsammans med Gumbo fått sig ett bad. Bara 5 stycken kvar att bada innan helgen är slut!! Dessutom ska jag och Pinglan på lördag till Växjö på utställning.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla Christina för alla fina bilder och filmer. Det är dagens höjdpunkt! Så fiiiiina de är!
    Bästa hälsningar
    Stina, Pär, August & Alice

    SvaraRadera
  2. Sventon har precis sett filmerna. Han satt i mitt knä och tittade hela tiden på skärmen. När det kom lite ljud från de små liven la han huvudet på sne... Jag berättade för honom att det är hans brorsbarn. Hahaha, det fattade han kanske inte helt... Men helt klart är i alla fall att han såg vad som hände på skärmen! Kram från oss

    SvaraRadera