tisdag 7 maj 2013

Sommar....

....eller i alla fall en liten försmak. Hundarna njuter och ligger gärna på altanen där de kan byta mellan sol o skugga!! Livet är härligt! Ja, om man bortser från förkylningen jag hämtade upp förra veckan o att jag stukade foten igår kväll (ser ut som en klumpfot). Men vaddå - det går över.
Ser fram emot min sommar (utan valpkull!!) som jag tänkte ägna åt lite fler (blev ni förvånade?) hundutställningar!

Där bl a denna hund kommer att synas igen!! Gissa vem?

Har igår anmält till Norrköping 1-2/6. Jag o min lilla tjeja ska ut på turné med Annette o Tammi. Ska bli så roligt o mysigt! Vi ska lyxa oss med fint hotell och ha riktigt trevligt tillsammans.

Men innan dess - BBHC:s rasspecial i Hässleholm 18/5. Vi kanske ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar